Günaydın herkese ☀️ 5 Ekim evlilik yıldönümümüz 3. Senemiz olacak her sene dışarda yemeğe çıkardık bu yıl malum bebek var bırakacak kimsemizde yok akşamda çıkarmak sorun oluyor uykusu bölünüyor. ama bir yandan evde yorulmak da istemiyorum her gün aynı ev işleri zaten kendimizi yatağa zor atıyoruz. Önerilerinizi bekliyorum hanımlar İstanbul Avrupa yakasında yaşıyoruz güzel planlara açığım. 🥰