starwomen Bircicekannesiii ben hiç bir şey kullanmıyorum en geç akşama geçiyordu kanayınca da hafif kabuk oluyordu o da kendiliğinden geçiyordu iz de kalmıyor zaten
Sess Bircicekannesiii bişey sürmene gerek yok hücreleri çok hızlı çalışıyor ve yenileniyor. bebek cildine yabancı bişey sürme hemen geçer
Tugcebyrk Merhaba bebişler sürekli biryerlerini çiziyor malesef ben mustelanın cicastela kreemini kullanıyorum onarım kremi zaten çok kısa sürede geçiriyor
Semy Bircicekannesiii bırak kendi geçer devamlı çizecek. Bebek cildine sürekli bişeyler sürmek bence doğru değil