emzirmeyi bırakmak istiyodum belki hatırlayan olur iştahsız diye. bu sabah caktırmadan bi yokladı ama dün ve ondan önceki gün emmedi. daha aramaz heralde hiç ağlamadı. yani bugünde emmezse 3 gün oluyor. ama dün geceden beri hafiften sızı var göğüslerde. ne zaman çekilir? şişmeyi nasıl önlerim?