Selamlar
Ben evde kendim düdüklüde 1 saat 2 saat max kaynatıp buzluga atıp kullanıyordum gecen parkta bir teyze o öyle işe yaramaz Migros’ta int te satılan jel kıvamlı olanlardan Alman lazım bir kemik suyu 12 saat fln kaynamalıymış çünkü dedi sizin yaptığınızın hiç bir faydası yok dedi bağışıklık için öyle kullan dedi siz napıyorsunuz ?