Skrng Merhabalar 9 günlük bebeğim var emzirirken çok canım yanıyor hassasiyet var ama yara olmadı şükür , bu acı ne zaman geçer 🥹🥹
momy90 Skrng zamanla azalıyo her emmeden sonra krem kullan bitkisel olanlardan emzireceğin zaman güzelce temizle
Burcekus Skrng benim de en başında hassasiyet vardı sadece gümüş kapak kullanıyordum ama bir süre sonra yara oluştu şimdiden bakımını yapın yoksa ilerler
Skrng momy90 gümüş kapak kullanıyorum onun sayesinde yara olmadı diye düşünüyorum, krem sürüp kapağı kullansam nasıl olur birtek anne sütü sürüyorum
momy90 Skrng bende kullandım ama açıkçası bi faydasını göremedim ve içerde süt dalmadığında ıslak kaldıkça kaşıntım olmaya başladı bıraktım bende kullanmayı krem sürüp sütyenle arasına gazlı bez koyunca daha iyi oldu gibi geldi bana
kiymetuzr Skrng hafifletiyor gümüş kapakla Bende de hiç bişey işe yaramadı zamanla geçti En aza indirir