Kızlar birşey sormak istiyorum. Oğlum 2 aylıktan beri mama içmiyor. Uykusunda da içmiyor artık . Post açtım daha önce. Muayene ve tahliller temiz. Dikkatimi çekti de uykusunda mama verdiğim de bir yudum zar zor alıyor onda da karnından daha doğrusu bağırsaklarından çok ses geliyor. Bunu. Sebebi nedir bir kaç kez alerji diye okudum. Nasıl anlarım acaba ek gıdaya da başladık bu arada