bhtsizbdvi Evimde çok tüy toz var makinam ağızdan alıp alttan geri bırakıyor el.mahkum alicam sulu süpürge kullananlar çok memnunmus ne diyorsunuz
sheesyelllow bhtsizbdvi bende var ama kullanmıyorum çok zor temizlemesi koku çok yapıyor benimki çok iyi temizlenmesi gerekiyor gerçi benimki çok eski modeldi
Hilalsuvat bhtsizbdvi ben de cleanmax kullanıyorum. Aşırı memnunum. Ben 7 bine almıştım ama şimdi uçmuş fiyatı. Sadece süpürge değil hava temizleme özelliği falan da var. Odanın bi köşesine koy aç hava temizlemeyi gayet iyi. Aynı zaman da halı koltuk yıkama özelliği de var.
ipekkizimmm bhtsizbdvi cleanmax kullaniyoruz annemindi hem de 10 sene falan olmustur sapasaglam. hic koku yaptigini da gormedim ne kokusu yapiyo acaba? haftada bir onunla supuruyorum gunluk olarak da tozlulardan var. gercekten gunluk kullanimda zor insan useniyo 😂😂 ama cok iyi cok temiz oneririm.
Mamasboy bhtsizbdvi benim annem kullanmıştı hiç memnun kalmadı süpürme sonrasında hemen suyunu boşalmasına rağmen çok fazla koku oluyordu ben tavsiye etmem
ftsdmrhn Ben bi süre kullandım. Aslında temizliği vs güzel. Anında bosaltirsaniz koku falajda yapmıyor. Ammaa suyun ddokulmemesi tasmamasi için süpürge ağır oluyor. Yani bir yerden bir yere götürmek süpürmek o kadar zor oluyor ki. Dyson alin kurtulun
Aymabeyes clean mükemmel bir süpürge ama günlük süpürge yerine kullanılacaksa çok meşakkatli ağır ama çok iyi temizliği
Slmnese bhtsizbdvi evet kokuyor cidden hatta içindeki suyu sık temizlemezsen ve temizlenmemiş haliyle evi süpürürsen evin her köşesine o koku yayılıyor ve bir süre gitmiyor
SayMyName Slmnese ben de cleanmax kullanıyorum 6 senedir , bir 15 senedirde annem kullanıyor hiç koku olmadı . Süpüreceğim zaman suyunu koyuyorum sonra hemen balkona çıkarıyorum su haznesini, süzgeçe döküyorum . Sonra bir güzel yıkıyorum mis