Merhaba güzel anneler 🌸 bebeğim bugün itibariyle 42 günlük oldu. Doğduğu gün 6 gün yoğun bakımda kaldı kusarken boğuluyordu, beslenme bozukluğu dedi hocamız. 6 gün sonra taburcu olduk, ilk bir kaç gün iyiydi, sonra birden kusma olayımız arttı. Fışkırarak kusma en çok korkutan şey. 30 ml süt içse 3 defa kusar daha süt ağzındayken kusuyor, çok nadir yoğurt gibi kusar.
Tam bir aylıkken doktora gittik, şikayetlerimiz kolik + laktaz intoleransı+ alerji yı gösteriyor. Bulantı için yazdığı ilaç piyasada yok, 15 gün sonra kontrol dedi, Çarşamba gideceğiz fakat benimle aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı? Kıyafet değişmeyi örtü yıkamayı geçtim, bebeğimin bu durumu ne olacak, anne sütü yanına bir sürü mama denedim yok olmuyor, benim sütüm ile burnundan fışkırır derecede kusuyor, mamalar ile desteklediğimde biraz dahw iyi ama normal değil..
Relactaz+ maflor damla kolik sancılarımız için kurtarıcı oldu, kusmaya çare bulamadık.. önerisi düşüncesi olan varsa açığım. Bebeğimi sırt üstü yatıramıyorum kusmuğu boğazına kaçsr diye, gece uykumuz sıfır nöbet tutuyorum başında..