Bensuuu1 ben de bir kere olmustum, kızım 2 aylık yoktu. Acile gittik, doktora emziriyorum ama çok halsizim ve kızıma bakmam lazım dedim. Bana bir serum taktı, ertesi gün ayağa kalktım. Ne taktı bilmiyorum ama doktorlara derdini anlatınca buluyorlar bir çaresini. Bence bir acile git canım. Onun dışında ilaç vermemişti. Minoset içip ağrılarımı geçiriyordum. Bir de suya atılıp içilen c vitamini kullanabilirsin.