Mom9 Süleyman beyi bilmiyorum ama hastane zaten iyi ben 10 senedir hep oraya gidiyorum sadece erdem beyi beğenmedik soru soruyoruz döwecekti sanki dur anlatcaz doğumdan sonra size broşürler okuyun diye verildi okuyun dedi kaynanamı da tersledi bopazlıyacaktık😂 özlem hanım da çoook iyi ama o sadece haftada 1 kere nöbet için geliyor sanırım denk gelirsek ona da gösteriyiorum oğlumu😊çift dikiş gidioz dr konusunda