Alya-Sena Burcekus bnm kiz biberona sagip verdigimde 100 ml anca hatta hepsni bitirmiyo bile biberon reddi var zar zor oda ama googlede baktgmda 120 150 ml arasi icer genelde diyorda her cocuk icin gecerli degl bu
adakuzum Burcekus herkesin farklı bazısı 150 bile içer ama benim kızım da max 80 falan içiyor bir de emiyor ama bazen 40 bile içtiği oluyor anı anını tutmuyor