25 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapmıyor rahat gaz çıkartıp çişini yapıyor ama kaka yok.
Genelde anne sütüyle besleniyor arada bir doymadığında mama takviyesi yapıyorum.
Monovit d, sab simplex gaz damlası ve kaleidon probiyotik kullanıyoruz.
Şimdiye kadar gayet rahat en az günde 2 kez yapardı kakasını ama şimdi neden böyle oldu doktora gitmeli miyim ?