ikimelegimvar Kızlar selam hangi mama kabız yapmaz ? Biz 1aylık olduk ve kabızım aptamilden hippe geçtik 2gün oldu değişiklik yok ? Sizler neler yaşadınız mama sürecinde değişiklik yapıp memnun kaldığınız mama nedir ?
Birgocmenkustuo ikimelegimvar sma kullandık normaldi kakasi, bi ara bulamayınca humana kullandık ve kakasını gunde en az 3 kere yapmaya başladı ve bebeğim çok memnundu, severek icerdi.
_annee_ ikimelegimvar bebelac gold.👍 Bize hiç yaramadı değiştirdim mamayı ama ne gaz ne kabızlık yapmamıştı. Yarayıp yaramaması/gaz-kabızlık bebeğe göre değişkenlik gösterir tabi.🌸
Maviim ikimelegimvar bizde aptamil kullanıyoduk fena kabız yaptı sonra doktorumuz SMA COMFORT önerdi çok memnunum ne gaz kaldı nede kabızlık