Bebeğim 8 aylık 2.dişini çıkarıyor . Ek gıdaya zaten çok hevesli değildi şimdi hiç yemiyor tek yediği yoğurt ve tarhana çorbası başka hiç birşeye ağzını açmıyor ağlıyor hıçhıra hıçkıra napıcağımı şaşırdım bu böyle mi devam edecek. Başka hiç birşeyi sevmedi. Tüm meyveleri sebzeleri tarifleri deniyorum . Pirinç unları vs asla yemiyor ağlıyor bakıyor eğer tarhanaysa ağzını açıyor birde yoğurda. Yoğurda birşey katayım vereyim diyorum anlıyor yemiyor napıcam bu düzelicek mi? Aç kalıyor kahvaltı hiç yapmıyor .