Ozlem2904 Merhaba oğlum için tetagil aldım instada çok oneriliuodu ve yorumlarda çok iyiydi. Ama ben hiç bir fark görmedim. Eczacimizda granül u ağzına dokuceksin o eriyip rahatlatcak dedi ama hiiiic etkisi yok. Maalesef oğlum 3diş birden çıkarıyor damaklari yarilmiş hep
SeverusSnape Ozlem2904 merhaba, ağzına döküp erimesini beklemedim ben hiç, böyle de önerilmedi açıkçası. Parmağımın ucuyla paketin içinden alıp diş etlerine masaj yapıyordum.
sarmaliklahana Ozlem2904 Bende 6 aydır kullanıyorum kızıma. Cok fayda ediyor kızıma akşam yatarken verıyorum sadece. Eğer çok huysuzlanırsa akşam 18:00 de ve gece uykusuna gecişte 22:00 de verıyorum
bilgekizinannesi Ozlem2904 ben diş etlerine masaj yaparak sürmeye çalışıyorum ama kızım ağzına soktuğum gibi diliyle alıp yediği için sanırım etkisini göremedim
Meltemingo Ozlem2904 bende ilk zamanlar tetagil kullaniyordum parmak fırcanin ucuna dokup damaklarina masaj yaparak veriyordum gunde 6 defa faln verebiliyosunuz 2 saat araliklarla ama bizde hep anlık cozum oldu tetagil o yuzden ben osanit dis topuna gecmistim kurtaricim oldu hla da kullaniyorum gittigim her yerde yanimda … fiyati pahali gelebilir ama icinden bir suru top var zaten gunde en fazla 3 defa 5 top verebiliyosunuz uzun sure gidiyor bencee tetagile gore daha mantikli uzun sureli hemde daha etkili
Toeb Ben de kullanıyorum oğlum için ve faydasını gördüm. Ben granülü elimle diş etlerine sürüyorum. Yarın paket ile başlıyorum, baktım ki ağrısı geçmedi diğer yarısını da sürüyorum.
Demeteymenim Ben masajla birlikte veriyorum tedagili baya rahatlatiyor 2 diş birlikte cikariyor oğlumda ama ben extra karanfilli zeytinyaği da suruyorum damaklarina tavsiye ederim ☺️
Zeynepyr Demeteymenim bebeğiniz ne kadarlık Benim kızım da 7 aylık olmasına 1 hafta var. 2diş çıkarıyor çok azıcık çıktı normalde geceleri hiç uyanmazdı 2 haftadır yani diş çıkmaya başladığından beri her gece 2-3 defa uyanıyor ağlıyor emziriyorum geri uyuyor. Veya gece 1 E kadar uyumuyor sonra geceleri uyanıyor yine bunlar dişten dolayı mı acaba
Demeteymenim Zeynepyr Bizimde 7 aylik olmamiza 1 hafta var ☺️ 1. Dişini cikardi suan 2. Ci cikiyor benimde oğlum geceleri çok sık ve inleyerek uyanirdi tedagili vermeye basladigimdan beri rahatladi buyuk ihtimal sizinde dişten dolayi. Ben çok huzursuz oldugunda çok az calpol veriyorum gecemiz çok guzel agrisiz geciyor
Mavi1 Ozlem2904 bende kullandım ve kızım aşırı zor geçirdi diş dönemini . Dencol yazdır saglık ocagından . Mucize bişey 😁