Selamlar kızlar bebeğim sekiz aylık ilk defa üç gündür poposunda kızarıklık oluştu tam popo arasında böyle küçük küçük Pütürlükler var böyle sanki ufak ufak sivilceler gibi pişik böyle bir şey mi acaba daha önce hiç yaşamadık? bir sudo krem kullanıyorum ama bir işe yaramıyor sizce bu ne olabilir neyle geçirebilirim