semanurbakir bende burada bekleyeyım
semanurbakir Aynı seyı bende yaşadım bıraktıktan sonda 1 Ayda 2 defa regl oldum sımdıde regl 5 gun gecıktı kahverengı lekelenme de olmustu 1 hafta önce kan testide evde de test yaptım hamılelıgın dıye korkttum ama degılmısım
Sağlık ocagındakı ebe de hem emzırdıgımız ıcın hemde haptan dolayı olabılır dedı