01esra Kızlar doğumdan 3 ay sonra inanılmaz derecede saçım dökülmeye başladı,2 aydır çok fazla dökülüyor.Bir tavsiyeniz var mı?
Momofleos Offf aynı ya 3 ay oldu doğum yapalı 2.ayına girdiğimden beri oluk oluk dökülmeye başladı ama anormal bir dökülme yani 🙄 oturduğum yerde kollarıma düşüyor hep çok fena
tazeannecikk2605 Benimde 4 ay önce dogum oldi aşırı dökülüyor avuç avuç resmen korkuyorum kel kalcam zaten az sacim vardi