Zidi26 Kızlar merhaba. Ek gıdaya basladıgınızdan beri bebeklerinize pirinçti irmikti siyezdi vb seyleri nerden alıyorsunuz organik arıyorum ama hangisi tavsiye edersiniz
Zidi26 glam cok tsk ederim penelope gurme falan car sanırım böyle corba karısımı falan da satıyorlar öyle seylerde aldınız mı
Banucicek09 Bizde yeni geçtik küçük set var orda başlangıç için ideal hem hepsini yitebiliyor tavsiye ederim
Banucicek09 Bizde yeni geçtik küçük set var orda başlangıç için ideal hem hepsini yitebiliyor tavsiye ederim
Mervi Herkese Merhaba, ben onu yedirmeliyim , bunu almalıyım diye bakmıyorum ek gıdaya. Organik ve kaliteli olmasına özen gösteriyorum. Çok merak ediyorum 15 yaşında da keçiboynuzu unu kullanacağız o zaman. O tada alışacak çünkü. Yok Bebek irmiği ,Bebek unu , Bebek bu liste uzayıp gidiyor. Şeker yerine hurma kullanıyorum. Siyez ununu Kastamonu’dan alıyorum ama Bebek için değil, yıllardır kendimiz için , şimdi o da yiyor. Pekmez veriyorum. Biraz gelenekselciyim sanırım bu konuda. Bu ek gıda işinin de çok abartıldığını ve bir sektör olmaya başladığını düşünüyorum.
Mervi O tatlara alışan bebeklerin ileride normal düzene geçmesinin zorlaşacağını düşünüyorum. Bize yaptığımız yemeklerden uygun olanı varsa yediriyorum bebeğime. Sonradan yemek seçen ve hep kendisine özel yemek yapmak zorunda kalacağım bir çocuğum olsun istemiyorum.
Arven10 Zidi26 cityfarm un ürünlerinden kullanıyorum çok memnunum Migros ve Carrefour da satılıyor ayrıca kendi mağazaları da var