Merhaba oğlum 4ay 25 günlük bir haftadır ocean mikrofer damla kullanıyoruz.Fakat gece gaz sancısı oluyor birde kakasının rengi bu sabah koyu yeşildi sıvı değildi.Huzırsuzlukta yapıyor gece ağlayarak uyanıyor.Böyle bir durumla karşılaşan var mı.Son birkaç gündür soğuk algınlığı geçirdi ateşi çıktı ama doktora götürdüğümüzde sadece boğazı kızarıktı ve başka hiçbirşey yoktu.Bol sıvı alımı yapsın dedi çok şükür ateş yok öksürük var biraz ara ara acaba üşüttüde mi kakası yeşil anlam veremedim normalde hep sarıdır ve mama alıyor sadece.