cigdemkrkmz aynı durumdayız 😐 benim de böyle bir postum var dün açtığım. Doğumdan 4,5 ay sonra regl olmaya başladım. BEbegim şuan 6 ay 10 günlük. Geçen ay düzenliydi. Hep de duzenliydi. Bu ay şuan geçirmenin 7-8. Gunundeyim 😐 2 tane ucuz test, 1 tane de yüzde 99 sonuç veren prodoctor erken gebelik testi uyguladım. Hepsi negatif. Silik çizgi bile yok. Bebeğim küçük kesinlikle bizde istemiyoruz dikkat de ediyoruz ama acaba diyor insan. En yakın zamanda korka korka da olsa kan testi yapacağım. Ama eczacı ve aile hekimimize sordum, emzirdigin için çok normal dediler. Ama 8 gün oldu ve her olmadığım gün stres oluyorum