Bizde 3. Ayımıza girdik muhtemelen verem aşısından sonra oldu iştahı kesildi aynen bizde şaklabanlıklar yaparak içiriyoruz şarkılar söylüyoruz kucakta taşıyoruz vs vs artık yoruldum annem de acıkana kadar bekle bakalım diyor ama saatlerce beklemek de istemiyorum dayanamıyorum gene 3-4 saat sonda teklif ediyorum yine zar zor içiyor yine sizin 5. Ayınızda olmuş biraz toparlamıştır ve ek gıda da alabilir ben 4 ayda başlamayı düşünüyorum ek gıdaya böyle giderse 😣ayakta hafif sallayarak verin memeyi belki alır