Kızlar bebeğim 1aylık 3 gündür kabız gazını alttan üsten çıkarıyor ama onca ıkınmaya sonuç yok ağlıyor. Ve çığlık atıyor zeytin yağı denedim manasına yok sütüm cok az , maflor relaxtaz kullanıyorum işe yaramıyor popo masajı karın masajı işe yaramıyor aklımı kaybederim sizin tecrübeleriniz neler ?