Ya aynı şey bir haftadır bzide var ben ve ablası hastaydık grip onunda biraz burnu tutulmuştu oğlum 2 aylık olmak üzere emziriyorum tüm sütü kusuyor hemde fışkırarak acaba reflü mu diyorum doktora sordum kilo alımı iyi dedi reflü olmaz dedi yoksa midesini usutti mu diyeoum bilmiyorum 🤦