Gmzeabduygzefe Sütüm yok denecek kadar az ne yaparsak yapalım çoğalmıyor süt o yüzden mecbur mama veriyoruz. Ve bebeğim dün kabız olarak yaptı tuvaletini ne önerirsiniz
Seda2013 Gmzeabduygzefe mamasını hazırlarken az bi zeytinyağı damlat canım içine birde mamayı aşırı çalkalama biberonu yavaş hateketlerle mamayla suyun karışmasını sağla
_annee_ Gmzeabduygzefe karnını biraz ovup masaj yapabilirsiniz. Bebek yağınız varsa onunla yaparsanız daha iyi olur.😊🌸
birpapatyaannesi Gmzeabduygzefe 2 saatte normal kuzum bzide öyle yapmıştık bide mamadan olabilir belki başka mama deneyin bizim aptamil di ilk sonra bebekac geçtik 3 aydır ony iciyoruz simdi
cnsymn Gmzeabduygzefe kesinlikle zeytinyağı koyun mamaya süt arttırmak için emzirme sonrasi sağımda yapın bir saatte emzirin zaten her annenin sütü farklıdır benim kirkimdan sonra artmaya başladı.
mercanmeb Gmzeabduygzefe bebeğim küvezde iken 3 saatte bir 50 cc mama veriyorlardı. Bu 2 saatte 30 cc normal
Gmzeabduygzefe birpapatyaannesi Evolvia ac kullanıyorum 10 gün oldu bunu kullanalı önce aptamil kullandık gaz yaptı. Buna geçtik tavsiye üzerine. İyiydi ilk başta ama kabız oldu son günlerde
birpapatyaannesi Gmzeabduygzefe anladim kuzum bizde bebelac kullanıyoruz zeytinyağı falan koy dedikleri gibi dene ozaman
iyilik80 Gmzeabduygzefe sutunuz cok azsa mama miktarida cok az. Belkide tam doymuyodur bebek. 1 aylikken 60cc icerdi benimji
Gmzeabduygzefe iyilik80 15 günden sonra 60 vermeye başlamıştım. Kabız oldu doktora yazdım maması çok gelmiştir belki dedi bende geri 30 a düşürdüm inanın ne yapcam hiç bilmiyorum
iyilik80 Gmzeabduygzefe kilo alimi nasil. Belkide mamayi degistirmelisiniz.yada sut artirici takviyelerden alin sutunuz artsin