Ece51020 TahinliKek bu durumda benim için sorun oluşturur kusura bakmayın ama ozelde kime geçtiniz acaba
TahinliKek Ece51020 Görkem Astarcıoğluna gittim. Instagramda hekimanne diye geçiyor. İlk defa gittim. Bu ay 6. Ay kontrolüne gideceğim. Normalde Ayşe hocada çok iyidir ama hastane kalabalık ve sürekli bekleme can sıkıcı oluyor.
cisem3535 KubraKaranKaya hayır kosa tutmuyor yani ben genelde nöbet tuttuğu xaöama getirtiyorum saat 5 ten sonra biraz daha sakin oluyor
Gizem35_ cisem3535 biz genel sağlık sigortası ile muayene oluyorduk , özel sigortalar hakkında malesef bilgim yok 🤨