Ebru1988 Az önce bir posta daha yazdım. Buraya da yazayım.😊
canım daha bugün okudum. Zeytinyağının içine ⅗ tane ortadan ikiye bölünmüş sarımsak koyup ⅔ gün bekletiyormuşsun. Sonra ayaklarının altına sürüp çorabını giydiriyormuşsun. 3 ayda geçmeyen öksürük hemen geçti, demiş.😊🌸