Bebeğim 5. Ayını bitirecek nerdeyse ve bu ay gece olsun gündüz olsun bi saatten fazla hiç uyumadı hep uyandı . Sarece anne sütü alıyor geceleri emzirmeden uykuya dönmüyor ama aç olduğu için değil memeye alışmış gibi. Emzik tutmuyor . Tavsiyesi olan benle aynı sorunu yaşayan var mıı :((