Bebeğim 22 aylık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum artık keyfi emiyor gerçekden ve bu beni yormaya başladı olup olmadık yerde göğsümü çekiştiyor emme emme diye 2 çekip bırakıyor :/ sizler nasıl sonlandırdınız bişey sürdünüz mü naptınız bi anda bıraktır diyor kimisi içimde el vermiyor uykudan uykuya vermeyi planlıyorum şimdilik