Semakilinc bna 3 damla vermişti doktor biri sizin dediğiniz bide biogaia bağırsak düzenleyiciydi sanırım bu. diğerini hatırlamıyorum maalesef. Bence bidaha doktora git. Bebeğim hep kıvranırken önemsemediler resmen 3.kontrolümzde AA patlıcak bu cocuk dedi. Halbuki hep söyledim. Bebeklerin gazları olur şeklinde yaklasmıstılar Artık boşluklarına mı gelio bilemiyorum çok kızmıştım. Ozaman gaz ilaçları verdi vitamini kesti 1 hafta. Zeytin yağı kullan demişti. Bütün herseyi değiştirmişti yani. Bide önermiyoruz aslında pek ama çingene hamağı al dedi. İyi gelir dedi. Okadar iyi anlıyorum ki seni şuan gerçekten anne de çok yıpranıyor üzüntüden.. Bebeğe ayrı anneye ayrı yazık.. Ama geçiyor patır patır osurarak uyuyorlar yanınızda bikaç ay sonra 🤦♂️umarım cümleleri doğru kurmuşumdur çok uykulu yazıyorum yanlısım varsa affola