Buseala Öğleden sonra hiç bir sıkıntımız yok ama akşam saatleri başlayam sabaha kadar süren gaz sancımız var. İlaç kullanıyorum faydası da var ama tam bi etkisi yok siz başa çıkabildiniz mi ? Çıkabildiyseniz önerileriniz neler?