3 ay önce sezeryan oldum, o baş ağrısının Allah belasını versin, bebeğim 9 gün küvezde kalmıştı hastaneye takside yatarak gidiyordum serum yiyip bebeği öyle görmeye gidiyordum en fazla 10 dakka azalıyordu başım, benim doktorumu aradım en sonun çünkü yürüyemiyordum sadece sırt üstü yatınca azalıyordu başım ölüyordum ay hatırlamak istemiyorum, doktorum günde 4 defa parol iç 6 saat arayla dedi bide günde 3 fincan Türk kahvesi ama nescafe değil o hiç geçirmedi, bide başını sabit tut dedi 4 gün için de tamamen geçti toplan 2 hafta çektim, Allah yardımcın olsun, ben çok zor dayanmıştım 🌸