İlk başta benimde yoktu , hâlâ da çok belirgin yok 😂
Nasıl uğraşmıştık ilk günler. O enjektörü kesiyorsun ters çevirip takıyosun vs çok canım yandı ama denedik epey. İlk süt de önemli haliyle. Elimle sağa sağa anca 30 ml çıkardı. İnan göbek atıp oynayasım gelirdi. Ama 30 ml nasıl doyar ? Mecbur biraz mama takviyesi verdik. Sonra aklıma silikon göğüs ucu geldi.
Wee markasının aldık eczaneden. 15 TL miydi neydi.
Kızlar onu taktım. Bir emdi maşallah. O emdikçe geldi, çoğaldı sütüm. Nerdeyse 2-2.5 aya kadar onunla emzirdim. Emerken göğüs ucu çöküyor, sonra eski haline yine dönüyor.
Ara ara denemelerle direk kendimden emzirdim. Şimdi 3.5 aylığız. Artık hep kendi mememden emziriyorum çok şükür.
Ama ucu halen aynı 😃 o öyle emmeyi öğreniyor. Çenesi kuvvetleniyor zamanla. Emzikte tutarsa o çenesini kuvvetlendiriyor.
Dedim hayatımı kurtaran şey sadece 15 TL lik bir yapay uç oldu ..
mutlaka deneyin ♥️