aslansmomm ah ah benim.bebis de öyle. 5bucuk ayligiz biz. Geçen ateşlendi ve gece hastaneye gittik. Doktorlar salgın olduğunu söyledi. Gün içinde de sirkeli suyla vücuduna bez koydum, sürekli başını kollarını ıslattım, ateşi yükselmeye devam edince yıkadım… Geçmiş olsun şimdiden. Bı gidin isterseniz. Bize ağrı kesici ateş düşürücü parol şurup ve klamoks diye bı antibiyotik verdiler. Çok şükür geçti.