Kubramoms1 Kızlar 51 günlük bebeğim hala 60 cc içiyor her seferinde 90 yapıyorum 30 unu bırakıyor çok nadir geceleri 90 ı bitiriyor normalde en az 90 içmesi gerekir sizinkiler nasıl benim bebeğimmi iştahsız
Berina48 Kubramoms1 evet biraz az iciyor kilosi nasil acaba mamayimi begenmiyor hangi mamayi kullaniyorsunuz
Dileksadan Kubramoms1 benim kızım 5 ay 21 günlük gündüzleri 90 cc geceleri 1 kere 120 cc içer bir kere daha 120 cc yapsam içmiyor bırakıyor ve senin bebegin daha 2 aylık çok normal içtiği kadar verin midesini zorlamayın bence
Kubramoms1 Berina48 Hipp 1 kullanıyorum mamayı değiştirmek istemiyotum diğerler çok gaz ve kabız yaptı ama bebeğim çok zayıf doğdu karnımda gelişmemişti 2460 doğdu hastaneden çıkarken 2300 dü suanda 4300 doktor kilo alımı iyi dert etme dedi ama içime sinmiyor yinede zayıf kalsın istemiyorum
Berina48 Kubramoms1 kilo olarak normalse skıntı yok bende basta sma kullandim snra hipp kullandm sonra doymuyor gibi geldi sma ya tekrr geri dondum tabi her bebek ayni olcak diye birsey yok sık mama degistirmekte iyi degil duzen otuttruncya kadr faydali olani bulucaz
Seyymmaaa Her çocuk farklıdır bence midesi o kadar alıyor demek ki. Kızım 55 günlük bazen 90 bazen 60 içer keyfi nasıl isterse
Gozanca Kubramoms1 iyi iciyor sonra cok kilo alıyor bebekler benimki 90 yetmiyordu 120 içiyordu 275 0 dogdu 2630 la ciktik hastaneden suan 4 ay 4 günlük 150 içiyor 7 kilo az icsin migdesi buyumesin diye rkzige alıştırdım 40 liyken 😁 doymuyor gibiydi iri bebekten korkudan doktor önerdi acikinca verdim mama az verdim bende.
birpapatyaannesi Kubramoms1 biz 3 ay 12 gunluguz 90 a geceli 12 gün oldu 60 içtik 2.ayda hep kusuyordu 90 da şimdi alıştı kusmuyor yavaş yavaş arttirdim
Askkdkd Kubramoms1 valla onu hiç dert etmeyin bence benım bebeğim 3 aylık 60cc yada 30cc içiyor fazlasını asla içmiyor ama kilo alımı gayet iyi 2 saate bir yediriyorum