Vanilyaaa öncelikle çook geçmiş olsun. Annemin 2 sene önce ayak bileği kırıldı doktora gittik burkuk diye eve yolladılar. Ama 2.gün annemin ayağı öyle bir şişip morardı ki dedim gideyim sağlık ocağına krem yazdırayım, doktorumuzda çok iyidir yazayım ama filme birde ben bakayım dedi. Bir baktı ve annenin ayağı burkuk değil kırık dedi şok olduk. Öyle durması risklidir ambulans çağırıp evden aldırın dedi hastaneye gittik ve ameliyata alıp platin taktılar. Alçısız yanlış kaynama ihtimalı vardır ve kırık düzgün tedavi edilmezse kalbi bile etkileyebilir. Bunları sizi üzmek korkutmak için asla söylemiyorum yanlış anlamayın. Tekrardan çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede iyileşir babanız