Selam,çocuğum gece uyumadığı ya da daha doğrusu sürekli mzıırdandığı için ataktayım hep,doğal olarak gram uykumu alamıyorum,arada annemde kalıyorum gece bakıyor ama aralıksız yedi sekiz saat uyusam dahi ölü gibiyim, ataklı gibi korkarak uyanıyorum,ne çocuk düzeliyor nede ben, yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olucam,çok ihtiyacım var.