Sevgili anneler; doktorunuz, 1 yaşında bebeğinizin gün içinde emme sayısının kaç olması gerektiğini söylüyor acaba? Doktorumla fikir birliğine varamadık bir türlü. Ben bu soruyu soruyorum, beslenmenin % kaçı anne sütü olmalı diyorum. Doktorun tek dediği ana besin anne sütü. Yahu tamam anlıyorum anne sütü de saat başı emzirecek halim yok 1 yaşında bebeği. Emmiyor zaten zor bela emziriyorum. Mesela toplamda bir gün için 4 emzirme iyi mi? Doktorunuzun size söylediği ne? Paylaşabilir misiniz?