Minahanzade canım ben kahvaltısına bisküvi koymak yerine hipp 5 tahıllı koyuyorum piyasada şeker ilavesiz bisküvi yok, bebek ekmeği vs de.. kendim yapsam içi tam buğday unu yulaf unu vs, e hazır tahılları ayarlamışlar işte. Uzun süre de gidiyor zaten meyve, yumurta, peynir, pekmez koyunca miktar da artıyor anca yiyor. Bebeğiniz alerjikse cevizi denemenizi öneririm alerji ihtimaline karşı. Blendır da olur ben küçük sarımsak rendesinde rendeleyiveriyorum. Benim bebeğim 8 aylık bi sorunla karşılaşmadım çok şükür. İnşallah sizinki de severek yer.. Bebeği yiyince rahatlayıp mutlu olan anneleriz.. Elimizden geldiğince.. 🌺🙋🏻♀️