Merhabalar kızlar 1 yaşında bebeğim var yaklaşık 2 haftadır hiç iştahı yok diş çıkaracak onun huysuzluğu var ama bu süreçte aç kaldığını düşünüyorum acıkınca meme emiyor acaba yeterli oluyor mudur meyve atıştırmalık falan yiyor ama yemekleri reddediyor bir de yoğurt severek yiyor sizler bu süreçlerden geçtiniz mi neler yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var