Bebeğim 10 aylık emmeyi 7 aylıkken bıraktı psikiyatri ilacı kullandım 4 gün lustral 50 mg sonra bıraktım 2 ay oldu ilacı bırakalı sütüm sarımtırak gibi geliyor krem rengi gibi geliyor arada bi su gibi bişi çıkıyor sütüm bozulmuşmudur emzirsem emer mi zararlı mı olur bebeği zehirler mi ? Emmiyor emmeye zorlamalımıyım