Merhaba anneler;
Benim bebeğim 66 günlük ve biz doğduğumuzdan beri mama kullanıyoruz ek olarak sütüm verimli değil günde en fazla 3 biberon veriyorum ve 3 ölçek 90 cc benim oğlum gazlı kolik bebek çok gazdan ağlamaktan göbek fıtığı çıktı sizlerden bir konu hakkında yardım istiyorum biz ilk golden goat kullanıyorduk sonra doktor oda gaz yapabilir dedi Hipp Organik Combiotic 1 geçtik ama bebeğil ilk kullandığımız mamada sanki doyuyordu bu yeni mamada Hipp de doymuyor sanki yada bilmiyorum bana önereceğiniz gaz yapmayan doyuruculuğu yüksek bir mama var mı.?