Bebeğim 45 günlük bugun 17 gündür yatıyordu yoğun bakımda zatüre baslangıcı var dedi doktor birde kanda mikrop varmış kötü huyluymuş ama iyiki erken getirmişsiniz dedi kan sonucları pozitif çıkıyordu negatife dönsün diye bekliyorduk çok şükür taburcu olduk ama ağlamaya çalışıyor zorlanıyor ağlayamıyor sanki sesi de değişmiş gibi sanki böyle üşütmüş hırıltısı da var böyle bir durum yaşayan var mı