40 günlük oldu bebeğim çok şükür gündüz abartısız söylüyorum nerdeyse hiç uyumadı şuandada yaklaşık 3 saattir uyuyor karnını doyurdum uyku arasında göğsümü vereyim dedim almadı sizce bıraksam ne zaman uyanınca o zaman emzirsem bir sıkıntı olur mu kan şekeri düşmesi konusunda ? Bir diğer sorumda iki gün öncesine kadar sağıp biberonla veriyordum ne kadar içtiğini en azından biliyordum iki gündür emziriyorum ama doyup doymadığından hep şüpheliyim normal mi bu ?