Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük üç gündür hiçbir şekilde sütü kabul etmiyor ( emzirme pozisyonları / biberon / çay kaşığı / şırınga gibi tüm yöntemleri denedim ) sütümün tadına baktım bir problem yok . Kucağıma aldığım an ağlama krizlerine giriyor çok yıpratıcı bir durum. Pazartesi doktora götürücem ama sebebi nedir sizce yada nasıl bir çözüm yöntemi bulabilirim ? Alerjik bebek olduğu için şuan mamayı düşünmüyorum