4yas kızım ve 8aylik oğlum var benimkiler de öksürüyordu,uyutmadan önce tereyağ ısıtıp içine pekmez katarak icirdim şükür simdilik iyi uyuyorlar bakalım,yoksa kaç gecedir öksürükten uykuları bölünüyordu.. siz de yapabilirsiniz,bide kesinlikle burunlarını temizleyip yatırıyorum.. Hatay da yaşıyoruz hava nemli olduğu için ortamı nemli tutmama gerek kalmıyor