Elizmerve Merhaba herkese☺️ Bebeğim 18 aylık ve reflüsü var. Doktorumuz devam sütünü bırakmamızın iyi olacağını söyledi çünkü reflüsünü tetikliyor. Emzirmiyorum da 1 yaşından beri. Mama istediği zaman mama diye ağlıyor. Nasıl bırakabilirim deneyimlernizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻
Damla29 Elizmerve biz süte geçerek bıraktık 22 aylıktı benden gördü sütü ve istedi sonra devamlı süt suan süt bağımlısı olduk bu sefer onu bırakmıyor değerlerimiz nasıl bilmiyrm kan testi yapıldı duruma göre azaltıcaz burda cogu anne süt zararlı içirmeyin diyebilir doktorlar öle söylüyor cogu kez durum size kalmıs tabi karar sizin ben sütün zararlı olduğunu düşünmüyorum fazlası zarar tabiki ama kararınca bence faydalı
Elifnuronuk Lisabh bu sefer süte alışacak ve bırakmak istemeyecek süt kansızlık ve kabızlık yapıyor ayrıca diş çürümesi yapıyor bizim doktorumuz kesinlikle vermeyin ancak gerçekten doğal olduğunu bildiğiniz bir yerden alırsanız kaynatıp em fazla 1 bardak verin demişti
livanurvealpinannesi61 Lisabh reflüsü olan bebeğe süt de verilmiyor süt de reflüye sebep oluyor gaz şişkinlik yapıyor.
Elifnuronuk Lisabh tıp ilerledikçe doğru bilinen yanlışlar ortaya çıkıyor artık günümüz doktorları süt içirmeyi önermiyor
livanurvealpinannesi61 Lisabh ilk kez mi duydunuz bişeyi verirken yada vermeden zararını araştırmak lazım. Sütün birçok zararı var.
gllevla Direkt süt olarak değil de ayran olarak verseniz bir zararı olur mu ki acaba? “Mama bozulmuş” dersiniz belki. Tabi doğrusu bu mudur bilmiyorum.
Elizmerve Bzm doktorumuzda süt vermiyor, önermiyor yani. Zaten mamayı bırakmak isteme sebebimde inek sütü temelli olması. Reflüden dolayı süt ve süt ürünleri yasak 😞 dediğini gibi ölçekler azaltarak denemeli sanırım 🙏🏻