Arkadaşlar bugün çok üzüldüğüm bir konu geldi Başıma kızım bir kaç gündür hastaydı 22 aylık ve çok aksi oldu iyileşti dedim hatta bugün abimin oğluyla oynarlarken bir oyuncak yüzünden sırtını ısırdı 6 yaşında çocuk ağlamadı ama dişlerinin izi geçmişti çok kötü oldum kızdım o anda neden böyle yaptın kızım diye bazen sinirlendiğinde bizide ısırmaya çalışıyor izin vermiyoruz kötü birşey olduğunu anlatıyoruz ama yok bugün böyle birşey olunca şok oldum nasıl geçer bu ne yapmamız lazım bir bilgisi olan varmı ?