@hilalinannesiiii Ya yemin ediyorum size birebir aynı şeyleri yaşıyoruz şu sıralar.. Kızımda 4 buçuk aylık. Doğdu doğalı ennnn berbat zamanlarımız şu bir kaç gündür diyebilirim. Sürekli ama sürekli ağlıyor,uyumuyor, Beslenmeyi Reddediyor, habire kucak kucak oda kar etmiyor kucakta da ağlıyor. Duş aldırıyorum oda fayda yok bebek arabasında turluyorum oda yok, dualar açıyorum şu sakinleştirici sesleri açıyorum yok yok 😊Ben kesinlikle diş diyorum çünkü ağzından habire salyalar akıyor minnoşumun birde elleri hep ağzında dişlerini kaşıyınca hoşuna gidiyor. Bugun doktorunu aradım artık dayanamadım tahammül seviyem sıfıra inmişti. Jel verdi dişleri için bakalım aldık inşallah faydası olur. Ama Allah hepimize sabırlar versin gerçekten yorgunluktan geberiyorum artık o derece yani bitmiş durumdayım bir kaç gündür.