Kızım 14 aylık aslında azı dişleri çıkmaya başladığımdan beri çok zor yiyor zaten ek gıdaya zor alışmıştı şimdi yine yemiyor mama bile içmiyor üst azıları çıktı köpek dişlerinin yerleri şiş alt azılarda kabarmış üstüne hastalık geçirdi bulantı kusma ishal şükür geçti ama yemesi hala düzelmedi çok üzülüyorum sonra sinirleniyorum devamlı kafasını çevirdikçe aşırı bunaldım aylardır evdeyiz yalnızım eşim sürekli çalışıyor depresyona girdim resmen hep zorluk sıkıntı tam düzeldi derken yine aynı şeyleri yaşamak yordu bazen kendimi beceremiyorum gibi hissediyorum annelik bana göre değilmiş diyorum sonra kızıma üzülüyorum sonra bunun için oturup ağlıyorum sanki çıkmazın içindeyim kısır döngünün içindeyiz akıl alacağım güvenebileceğim kimse yok var da yok akıl alsam yedi ceddimize kadar herkes konuşur lütfen bana bi akıl verin nasıl çıkacam bu işin içinden ne yapmalıyım Aç aç yattı yine vicdanım hiç rahat değil kalktım yataktan saatlerdir ağlıyorum